Thursday, January 24, 2013

DMA & GSM , GSM & CDMA {Prepaid Changing} Phone Bill လႊဲျခင္း

Fig ~ 1
 ကၽြန္ေတာ္ အခုေျပာျပမဲ့ Post ေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာႏိုင္ငံက ဖုန္းေတြ GSM နဲ႕ CDMA ဖုန္းေတြကို Prepaid System ျဖင့္ ဖုန္းတစ္လံုးနဲ႕ တစ္လံုး ေငြလႊဲႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္းေလးေပါ့ဗ်ာ။မသိေသးတဲ့ သူေတြအတြက္ပါ။
GSM & CDMA ( Prepaid ) ေငြလႊဲျခင္း

ကၽြန္ေတာ္တို႕က GSM ဖုန္းတစ္လုံးကေန တစ္လုံးကုိ Phone Bill လႊဲတဲ့ Code ကေတာ့ *123* ဆိုတာလူတိုင္း သိေလာက္ၾကမွာျဖစ္ပါတယ္။

*123*Pin No*phone no # then call
(ဥပမာ- *123*217675393302988839*092003747#) ျပီးလွ်င္ call လုိက္ပါ။မရွင္းေသးရင္ ကၽြန္ေတာ္အေသးစိတ္ေျပာျပမယ္ဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဖုန္းေတြ ေငြျဖည့္ဖို႕အတြက္ *123* ကိုေတာ့ GSM Phone ကိုင္တဲ့ သူေတြတိုင္းသိမွာပါ။အဲ့ဒီ အေနာက္က Pin Number ဆိုတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဖုန္းေငြျဖည့္ကဒ္ {5000 , 10000} ေတြရဲ႕ အေနာက္မွာပါတဲ့ ခဲျခစ္ရတဲ့ Pin Number ကိုရိုက္ထည့္ေပးျပီး * ကိုပါတစ္ခါ ထပ္ျပီးရိုက္ထည့္ေပးရမွာပါ။ျပီးသြားရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေငြလႊဲေပးမဲ့ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကို ရိုက္ထည့္ေပးျပီးေနာက္မွာ # ကိုထည့္သြင္းေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။

CDMA ဖုန္းတစ္လုံးကေနတစ္လုံးကုိ Phone Bill လႊဲတဲ့ code ျဖစ္ပါတယ္။

*166* Pin No * Phone no # then call
(ဥပမာ- *123*217675393302988839*091045019#) ျပီးလွ်င္ call လုိက္ပါ။
မရွင္းေသးရင္ ကၽြန္ေတာ္အေသးစိတ္ထပ္ျပီး ေျပာျပမယ္ဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ္တို႕ CDMA ဖုန္းေတြ ေငြျဖည့္ဖို႕အတြက္ *166* ကိုေတာ့ CDMA Phone ကိုင္တဲ့သူေတြသိမွာပါ။အဲ့ဒီ အေနာက္က Pin Number ဆိုတာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ဖုန္းေငြျဖည့္ကဒ္ {5000 , 10000} ေတြရဲ႕ အေနာက္မွာပါတဲ့ ခဲျခစ္ရတဲ့ Pin Number ကိုရိုက္ထည့္ေပးျပီး * ကိုပါတစ္ခါ ထပ္ျပီးရိုက္ထည့္ေပးရမွာပါ။ျပီးသြားရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ေငြလႊဲေပးမဲ့ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ကို ရိုက္ထည့္ေပးျပီးေနာက္မွာ # ကိုထည့္သြင္းေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္ဗ်ာ။ဒါေလးပါပဲ.....လြယ္လြယ္ေလးပါဗ်ာ။ကဲ.......ကၽြန္ေတာ့ IT Bank က စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြ အတြက္ အစဥ္ေျပၾကလိမ့္မယ္လို႕ ထင္ပါတယ္ဗ်ာ။ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Post ေလးကို Yatanarpon Call Center Facebook Page က ကူးယူထားျပီး စာသားမ်ားအနည္းငယ္ ျပန္ျပီး Edit လုပ္ေပးထားျပီး စာဖတ္ပရိတ္သတ္ေတြ အစဥ္ေျပစြာဖတ္ရႈႏိုင္ေအာင္ ျပန္လည္ျပင္ဆင္ေပးထားပါတယ္ဗ်ာ။
ၾကိဳးစားလ်က္.......!
 (Yekyawphyo)

No comments: